olmayanseyrindefteri

Monday, August 29, 2005

eskilerden ama baki bir durum

okullar bitirdim boy boy diplomalar duvarda
islere girdim çiktim ,maas bodrolarim hep kaldi ajanda aralarinda
diller ögrendim
baska dillerde küfürler ettim ,yeminler içtim
insanlarin aynalarinda kendimi gördüm boy boy poz poz
dost oldum, suh oldum
güzel oldum ,çirkin oldum
asik oldum bir erkege es oldum
annemin babamin kizi oldum
ne geldiyse basima ve ne zaman geldiyse
geldi geçti içindeki sevgi hayret ve gururla ...
iki yil önce bir haziran gecesinden beri 'anne 'oldum
hayatimin roman sandigim kismini
bir misra'ya degistim
günler geçiyor yasima yasla ekleniyor ben gençlesiyorum
ben hep bir misra boyu yol gidiyorum
plastik fincanlardan olmayan çaylar içiyorum
tüm çizgi filmlerin kahramanlarini ögrendim hatta karekterlerini bile biliyorum
her gece bir mucizenin elini tutarak yatiyorum
bazen heyecanimdan uyuyamiyorum
gökten zembille inen melegimi uyudugumda özlüyorum
ne diyordum
kiz oldum
mezun oldum
iskodini oldum
es oldum
olduklarim arasinda en çok
anne
olmaktan 'gurur 'duydum

0 Comments:

Post a Comment

<< Home