olmayanseyrindefteri

Monday, August 29, 2005

kızımdan detaylar -1

1-yol uzun .mısra sıkıldı.eğlendirmek lazım.ben ses tonuma bir ciddiyet vererek soruyor.'mısra sana bir soru sorucam.bu soru çok önemli .hazır mısın?'

mısra da aynı ciddiyetle cevap veriyor 'hazırım'eller havada bu arada .
soru: maymunlar ne yer ?
cevap:mus
köpekler ne yer
cevap:temik
soru:mısralar ne yer
cevap:yemem
2-aynı uzun yol.artık uyku gelmiş.araba koltuğundan inip kucağıma yattı
ona şarkı söylüyorum
'benim annem güzel annem beni al kollarına'
15. dönüşümde artık sıkıldım ve sustum .mısra hemen ikaz etti.'şarkı'
devam ediyorum.35. dönüş falan bari şarkı sözü değiştireyim dedim
'benim kızım canım kızım hadi gel kollarıma ...'
mısradan yine ikaz 'anneli olan'
gece 12 ...hepimizin uykusu geldi şarkı dinleye dinleye :)))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home